Du är den enda önskan♥

Börjar nog bli sjuk igen eller något?..
Känns som om jag blir drabbad av det mesta tycker jag
men som älskling säger ," life sucks get use to it "
men det hade jag inte tänkt att göra , haha :)
men för övrigt så är allt bra:)
P&K♥


Jag vaknade imorse , med en känsla inom mig som jag inte kan förklara
Som en vikt som jag burit , har först bort
Jag vet att någonting är på väg
Jag vet inte vad det är, men jag vet att det är något fantastiskt
min tid kommer , det vet jag
att släppa trycket ,att låta dammen bryta
det känns som idag , att jag vet
det känns som om jag är säker
Även om en storm bryter , så vet jag att det finns ett ljus i slutet av tunneln
fortsätt att bara springa mot det, något fantastiskt kommer att hända
Jag har hittat min väg ut ur den längsta torken
det var något som saknades
det känns idag
det känns idag att jag vet
jag är säker
DU är den enda önskan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0