känn det genom en beröring ..

jag kan se det, känna det genom en beröring

det är en chansning, jag vet att det är sant

jag fortsätter ,jag vet att det kommer att synas

det är bäst såhär , för jag vet

det är en lång väg ner, det är ett stort steg

men jag är inte rädd för det nu , jag klara det hela vägen

aldrig ska jag ge upp , för jag vet att det finns en lång väg i livet

Det finns dom som söker något varje dag

vissa väntar hela sitt liv

till att komma runt

det är ett stort steg , men håll inte tillbaka ,

sök det du letar efter

bara släpp ut allt du någonsin känt

slut dina ögon, tänk , och se om det står rätt

slut inte dom för alltid, sök det du letat efter

det är en lång väg dit, ett stort steg..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0