Jag kommer inte att gå tillbaka till dagen innan dig♥

Massa frågor men inget svar.
svar som bara jag kunde svara på.
Gjorde jag rätt?, var det ett bra val?
Livet består av massa frågor.
Du har minst en fråga varje dag som du inte kan få svar på.
Det finns helt enkelt inte svar på allt.
Men allt blir bra, det finns ju en mening med livet , varför vi lever.
Det finns en mening med allt, varför? hur?vad? ...
Jag frågar mig själv varje dag om jag gjorde rätt?
Kunde det bli bättre?
Kommer jag ångra något?
Kommer jag att vakna med tår droppar ner som regn?

Jag visste att jag hade gjort rätt.
jag satte på låten som vi brukar dansa till, 
jag visste att livet inte kunde bli bättre.Det var något underbart som hade hänt.
Jag älskar ju dig.
Jag kan inte vänta med att vakna upp och öppna ögonen och se dig ligga där brevid
och tar reda på om löftet är sant , plötsligt hade livet en mening
jag kommer inte att gå tillbaka till dagen innan dig


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0