jag kan se dom bilderna framför mig..

Jag tänker för mig själv, att du vore här i mina armar

och jag kysser dig på ögonlockenjag vågar inte radera det från minnet

, det var ett unikt ögonblick

In i mitt hjärta kommer jag fortfarande att komma ihåg ,

 den första gången jag hade dig hos mig

jag vill inte radera det från minnet

jag skulle vilja se dom fotspåren men ändå så är jag lika lycklig ,

Varför?

jag söker ett svar , men kommer nog inte att finna ett

jag skulle vilja se bilder,

jag skulle vilja känna handen på de hjärtat från de förflutna

kan det fortfarande bli sant ?

vågar jag att se en ny bild framför mig ?

det är ingen smärta jag lever med eller ?

Jag kan inte gå tillbaka till de förflutna , jag kan bara tänka framåt.

Jag vill fortfarande inte radera det som var från minnet

♥                                      ♥                                         ♥


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0