hoppet..

de levande händerna , närvaron av någon. Bara någon nära

Behovet av andra människor, ljud och kropp

Alla männskor, lever för något , för att måla en ljusare värld

Att sova tills drömmarna tar slut och sedan måla de besegrade minnena

Man byggs inte på att bryta

en väg ut ur mörkret

håll ljuset vid liv

att ta sig i genom all smärta

att överleva sina mörkaste stunder

kanske jag kan ta mig tillbaka upp

Att hitta de hoppet

kanske är det förlorat

vart ska jag vända ,

att ha någonstans där man kan gå

Kanske man faller , kanske man kan ta sig igenom smärtan

Kanke förlorad ur från verkligheten

at ha något att hålla fast vid

jag kan inte hålla tillbaka

jag vill inte gå denna vägen , kanske måste jag ta mig igenom

kanske smärtan bryter ner mina väggar

Ett minne, kommer jag att överleva det förflutna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0