förflutna..

nu finns det tårar i ögonen

kanske är det enklare att ljuga

det är inte tänkt att gå såhär

det är inte avsett att sluta på detta sätt

jag är fortfarande fast, jag är fortfarnde runt här

jag ser tillbaka

saker som vi inte kan ta tillbaka

vad ska jag göra med det förflutna

nu är allt över , det är inte kvar

överallt jag går ,det påmånnier om det förflutna

det är borta

och ingeting kan ändras , nu är jag fast                                                       

det snurrar ,

jag sitter och stirrar på dessa tumma väggar 
                          
jag väntar i mörkret , berusad på hoppet

jag förlorade

överallt , det påminde

jag hade det , nu är det förlorat

det borde varit mycket längre ,

vad ska jag göra med det förflutna

saker och ting kyls ner






                               ♥          ♥    
                          ♥         ♥          ♥
                           
                           ♥                   ♥
                      
                                ♥          ♥
 
                                      ♥
                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0