..

tårarna fyller mina ögon tills jag inte kan se

nu när det är över , inser jag

dessa svaga ord

det går att försöka motså

men det går inte att dölja

det går inte att slåss mot det ,

försök inte

jag kommer aldrig att vinna

det går rakt in i hjärta

det är en magisk känsla , ett unikt ögonblick

den stjäler ditt hjärta

du kan försöka kämpa imot , men det går inte, den stjäler ditt ljuse

nej du kan inte kämpa imot, det går inte att slåss,

natten blir inte densamma

Ingen kommer att vara runt här

kanske kommer jag att falla

vänta bara att se tills solen går ner

där är bilder på dig ,kommer dem att finnas på riktigt ?

jag har aldrig varit sådan

kanske borde jag låta mina känslor vara

jag tänkte att "vara" stark menade att aldrig förlora dig

men jag vara bara yr nog att släppa taget om smärtan

hata min stolthet

jag kan inte hålla tillbaka

det faller som regn, ur mina ögon

inatt vill jag bara gråta

jag kommer aldrig att komma över "dig" genom att gömma "dig" på detta sätt

jag har aldrig varit med om något sådant här

jag bestämde mig för att vara stark,

jag vaknade i natt , försökte att somna om

men tankarna höll mig vaken

jag försökte att komma överens för mittt eget bästa

men det är okej

det finns inget kvar att säga


               ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0