Du når ..

Det är inte tänkt att gå såhär
det är inte avsett att sluta på detta sätt
NEJ , det är inte tänkt att gå såhär
Du kan komma ner i en okänd väg
det kan finnas en form som klamrar fast som en despretion
det syns
men livet är en resa
näsatn borta
jag vet att det finns ett utrymme där du kan andas
avståndet behöver inte vara dåligt
att kunna andas, att känna att det finns luft för dig
du når endan till slutpunkten, håll ut , för jag vet
lev livet som känns rätt för dig
detta är en himmel för dig
jag vet att det finns nycklar till ditt hjärta min vän
 ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia Larsson

Men Gud Sara :'( snyft Du fick mig att fälla en tår <3 Tack underbara du! Det finns ingen som du! Ingen som får mig att vilja så mycket och som alltid finns där! Jag älskar dig vännen! <33

2010-03-08 @ 23:03:48
URL: http://ojii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0