Slut på det roliga-tillbaka till verkligheten

Söndagkväll och lovet är snart slut
Så det var slut på det roliga och tillbaka till verkligeheten
Lovet har varit mycket bra , riktigt mysigt och det betyder massa mys med Johan♥
Kl är 19.45 och snart ska jag hoppa in i duschen och om ett par timmar är det nane dags
Nu ska jag fortsätta min mycket trevliga pratstund med Nathalie:)




Livet är som en väg du kör på
Ibland kan du vända ryggen till vinden
Det finns en värld utanför det mörka
Jag kan höra bildäcken upp på grusvägen
och den lugna musiken spelas i radion
Fotstegen upp på trappan, hör jag dörrklockan
Jag kan höra han säga jag älskar dig,
Jag kan se det skrivet i hans ansikte att han aldrig känt så
Här kommmer början på något fantastiskt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0